Glimt fra stortingsvalget 2013 - Nettavisen Live
RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Glimt fra stortingsvalget 2013 Live


Erna Solberg heies inn på Stortinget!
by henrik.arneberg on Sep 10, 2013 at 12:04 AM

Vi har samlet noen høydepunkter fra stortingsvalget 2013. Bla nedover for å se flere bilder, videoer og meldinger hentet fra sosiale medier og fra Nettavisens egne valgreportere.
VANDREHALLEN: Slitne, men glade for borgerlig valgseier: Erna Solberg og Siv Jensen i vandrehallen på Stortinget. (Foto: Paul Weaver)
by Trond Lepperød on Sep 10, 2013 at 9:32 AM

Nå er det jo bare å krysse fingra for at de ikke klarer å samarbeide!! #valg2013 #valg13 #erskuffaovernorge
by Veronika K. B. on Sep 10, 2013 at 8:29 AM via Instagram




Klare for partilederdebatten!
by Heidi Schei Lilleås,... on Sep 10, 2013 at 12:19 AM

by Heidi Schei Lilleås,... on Sep 9, 2013 at 11:34 PM

Siv Jensen (Frp) møter pressen på vei til Stortinget.
by henrik.arneberg on Sep 9, 2013 at 11:47 PM



#stjerna #erna #love #nyregjering #norway #primeminister #glede #tårer #fantastisk
by Karoline Elise on Sep 10, 2013 at 1:40 AM via Instagram


- Jeg har hvilepuls. Vi har nok en gang fått bekreftet at vi er største parti. Vi skal fortsette å føre en ansvarlig politikk i opposisjon, sier Espen Barth Eide, til Nettavisen.
by Tommy H. S. Brakstad on Sep 9, 2013 at 10:32 PM

Her er Norges nye statsminister!
by Jørgen Berge, Nettavisen on Sep 9, 2013 at 11:25 PM

Siv: Vi skal være tøffe, men realistiske forhandlere. Vi skal ha respekt for de vi skal forhandle med fordi alle må få skinne, sier Jensen.
by henrik.arneberg on Sep 9, 2013 at 10:42 PM

- Det ser ut som folk er litt reserverte selv om de er blitt største parti, sier artist Bjørn Eidsvåg til Nettavisen.
- De må jo være lei seg, fortsetter Eidsvåg som er engasjert som utgående reporter for radioprogrammet Radioresepsjonen på NRK P3.
by Tommy H. S. Brakstad on Sep 9, 2013 at 11:04 PM

Frp-lederen sier til Nettavisen at hun hadde håpet Carl I. Hagen hadde vært tilstede på vaken. - Jeg hadde håpet at Carl var her. Jeg håper virkelig han gleder seg over at vi har så gode resultater som vi har klart å oppnå. Carl har vært en uvurderlig kraft for Frp, og har bidratt gjennom mange års innsats. Jeg håper han sitter hjemme og feirer, sier Jensen.
by henrik.arneberg on Sep 9, 2013 at 11:09 PM

Se video av jubelbruset hos Høyre etter at Stoltenberg erkjenner at slaget er tapt.
by Jørgen Berge, Nettavisen on Sep 9, 2013 at 11:13 PM

- Nå skal vi ta en ting av gangen, sa Jens Stoltenberg på spørsmål fra Nettavisen om hva han nå skal gjøre videre. Han har nå forlatt folkets hus.
by Tommy H. S. Brakstad on Sep 9, 2013 at 11:16 PM



- Det ble ikke flertall for det vi har stilt med. Jeg mener likevel at vi har gjort en kjempeinnsats, sier Jonas Gahr Støre til Nettavisen.
by Tommy H. S. Brakstad on Sep 9, 2013 at 9:43 PM

Erna Solberg kom til Høyres valgvake litt før halv ni. Hun måtte trenge seg gjennom pressen for å komme inn i salen.
by Alexander Winger on Sep 9, 2013 at 8:43 PM



Glade menn! Bent Høie: - Ja, nå er jeg spent!
by Heidi Schei Lilleås,... on Sep 9, 2013 at 8:02 PM

Options

Font Size
Viewer Comments
Sounds
Translate posts and comments.
Powered by ScribbleLive Content Marketing Software Platform

Promotion med annonselenker

3 jobbantrekk til inspirasjon